[linux] filter na hlasky antivirov

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Duben 23 17:33:12 CEST 2004

> nie, ale kdesi v bugtraqu som cital, ze sa chysta RFCko,
> ktore by taketo spravanie u virusov, ktore menia odosielatela
> (co su vlastne veci, o ktore ide, ak nemenia odosielatela,
> tak ta hlaska ma aj nejaku hodnotu) povazovalo za nespravne
> (a teda takyto server kludne mozes hodit do rfc-ignorant
> blacklistu a to myslim je dostatocny dovod na to, aby sa
> administrator zamyslel).

mailove scannery nastastie uz umoznuju definovat, ktore virusy
falsuju odosielatela, takze pri kazdom novom viruse staci zeditovat
konfigurak scanneru. ale, to by sa o tie servery museli admini aj
starat...

momentalne som radsej, ked mi pride virus, lebo ten viem korektne
zahodit, ako ked mi pisu cudzie antiviraky, ze virus ktory som im
neposlal uspesne znicili. antiviraky uspesne nicia virusy a generuju
pri tom rovnake mnozstvo bullshitu, na ktory tiez budeme potrebovat
antiviraky. no to sme dopadli. :o)

pixall