[linux] filter na hlasky antivirov

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Duben 23 19:58:14 CEST 2004

On Fri, Apr 23, 2004 at 07:03:39PM +0200, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Nuz, to je zas moznost, ze dolezity mail oznaci antivir nespravne ako virus,
No, to je relativne. Podla mna uz z principu mail obsahujuci virus dolezity
byt nemoze :-).

Alebo mozno postaci obmedzit odpovede na viry, ktore nie su / neobsahuju
windows executable. Tie v emailoch ozaj co hladat nemaju, a ked niekto
naschval posiela execko, o ktorom nevie, ze je zavirene, tak to urcite nic
zmysluplneho nie je a nebude nikomu vadit, ked ticho zmizne.

V kazdom pripade, ja si ip servrov posielajucim mi nezmysly davam do internej
DNSBL (mam to v mutt-e zautomatizovane na jedno tlacitko a viry tam idu
automaticky), trocha to pomoze, a casom sa tam dostanu vsetky gatewaye blbych
provajderov a potom mam od nich pokoj.

> 		SAL
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
       My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.