[linux] postfix 2.1

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Duben 24 00:41:14 CEST 2004

Ahojte,

 len pre info: vysiel postfix 2.1, s mnozstvom velmi zaujimavych zmien,
 pre mna najzaujimavejsie su uplne prerobena a dokoncena dokumentacia a
 real time content filtering este pred prijatim mejlu (teda je ho mozne
 odmietnut predtym ako sa zacne spracovavat a teda klient dostane
 reject), aspon tak som to pochopil. Dalej pribudol stary dobry
 sendmail -bv zo sendmailu, ktory dokaze checknut adresu a zistit, na co
 sa prepise a podobne. Velmi uzitocne na debugovanie.

 Akekolvek skusenosti privitam, ak by mal niekto viac info o tom content
 filtri a hlavne o tom ako sa taketo filtre pisu (resp. ci sa interfejs
 zmenil od 2.0), dajte vediet.

 Prerobeny bol aj SQL pristup, ale to som si nejak nevsimol, ci to ma aj
 nejake zmeny na vonok. A novy queue manager.

    Juraj.

--
Juraj Bednar
http://www.jurajbednar.com/