[linux] Re: zmena particii>zmena cislovania hda>zmena/zrutenie? linuxu?

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Sobota Duben 24 10:57:13 CEST 2004

Zdravim,

podobne veci som uz parkrat robil ale vzdy bol zivy system na druhom disku. .
Radsej nabootuj z CD a urob fdisk odtial. Dalsia vec je instalacia
bootloadera, ale v tomto pripade by mal byt system na hda5 v pohode, staci mu
povedat:

LILO: linux_c_2 noinitrd root=/dev/hda(X po precislovani)

a dokonfigurovat zvysok (zeditovat fstab, spustit mkinitrd, lilo).

Juraj