[linux] postfix + redirect este raz

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Duben 26 14:56:15 CEST 2004

On Mon, Apr 26, 2004 at 02:23:03PM +0200, Martin Kyrc wrote:
> Ahoj,
> to mi vsak nepomoze, pretoze nemozem pousit amavis.
>
> Radsej si nieco napisem. V podstate uvazuejem nad tym, ze ako
> content_filter pouzijem pipe na moj script a tam grepnem hlavicku mailu
> a na zaklade podmienky to preposlem bud recipientovi, alebo inemu
> userovi. problem mam vsak v tom, ze sa mi to cele cykli :(. ako to
> obist? poslat to inemu MTA na inom porte?

Musis si vytvorit v master.cf postfixu 2 smtp, ktore to budu spracovavat.
Jeden z nich bude spustat filter, druhy nakonfigurujes bez filtra.

> To sa fakt neda povedat postfixu, aby na zaklde nejakeho testu (napr.
> retazec v hlavicke) poslal mail inam ako recipientovi?

Tak toto netusim. Ale napr. sagator-0.4.9 toto riesi. Mozes
jednoducho testovat hlavicku mailu alebo trebars aj smtp komunikaciu
a podla nej to preposlat nejaemu userovi.

		SAL