[linux] postfix + redirect este raz

Michal Toth michal.toth na fm.uniba.sk
Pondělí Duben 26 20:49:17 CEST 2004

mozes spravit nejake header_checks, alebo body_checks , pozri si subor
sample_regexp* alebo regexp_sample* neviem, proste ukazky na regexpove
filtrovanie, mozes tam definovat aj filter - a v tom filtri (blby
skript) si odsendmailujes co chces a kam chces, len bacha aby sa ti to
nezacyklilo - co vyriesis najlepsie tym, ze tie parametre na body a
header checks das iba k smtp serveru, tak aby pickup, alebo ktora mater
sa stara o lokalny zber posty ti to opat nehodil do filtra atd atd... no
je to zapeklite :)

ospravedlnujem sa za zmatocnu formu pisania myslienok, ale prave pisem
diplomovku a nejako som zamotany z skrobenych viet a velmi dobre sa mi
pise teraz tak ako ma to akurat napada

miso