[linux] S-ATA Adaptec 1210SA

KÁČER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Úterý Duben 27 07:54:31 CEST 2004

no tak nastal cas sa s kernelom zoznamit..
t.z. .. musis si ho zlinkovat sam...:)

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On
Behalf Of Tomas
Sent: Tuesday, April 27, 2004 6:50 AM
To: linux- list
Subject: [linux] S-ATA Adaptec 1210SA

Dobre rano!

Zaobstaral som si S-ata radic Adaptec 1210SA a s polutovanim som
zizstil ze je tam chip od Silicin Image.
Pri boote ho kernel(2.6.3-4mdk,MDK10) rozpozna ako AAR-1210SA s ktorym
hodi DMA interupt a hda: lost interupt atd. Docital om sa ze niektorym
sa to podarilo rozbehnut s driverom SiL3112. Ako prsvedcim kernel aby
pouzil driver SiL3112 a nie AA-1210SA alebo ako ho k tomu donutit?

Dakujem za nasmerovanie!
Tomas
P.S. Niesom v tychto veciach zbehli zatial som vzdy vystacil s jadrom
distra.