[linux] S-ATA Adaptec 1210SA

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Úterý Duben 27 08:47:13 CEST 2004

On Tue, 27 Apr 2004 08:32:29 +0200, KÁČER Daniel wrote
> ano, spravne to xapes, na kolko moze byt, ze podpora pre SiL3112
> nemusi byt skompilovana v distribucnom jadre, jedine logicke
> riesenie je si to skompilovat sam do jadra ... ja ale nexapem, ako
> si do teraz mohol xodit bez vlastneho skompilovaneho jadra, to mi
> xces povedat, ze tie tony blbosti, ktore tam mas defaultne
> pozapinane ty vyuzivas ?????

Neviem preco siris takuto demagogiu... Tony blbosti... Jadro kompilujem len
na exotickom hardveri (VIA EPIA a pod...). Preco by som mal jadro
kompilovat, pokial mi vsetko chodi tak ako ma??? Aby som prisiel o moznost
security updatov (Debian)? Ty kompilujes jadro na kazdom PC??? Ked ich budes
mat niekolko desiatok (100-vak), tak potom mi o tom porozpravaj...

--
Erich Vinclav