[linux] S-ATA Adaptec 1210SA

KÁČER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Úterý Duben 27 09:05:12 CEST 2004

ja neviem, ak si si nevsimol, tak v MDK boli zvycajne same blbosti pozapinane.. ak nie skoro vsetky opstny... a to mi xces tvrdit, ze je to O.K.
ano predstav si, ze ja po kazde, ked instalnem komp. tak prebuildujem kernel.. bez toho nedam komp z ruky !!!

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On
Behalf Of Vinclav Erich
Sent: Tuesday, April 27, 2004 8:46 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: RE: [linux] S-ATA Adaptec 1210SA

On Tue, 27 Apr 2004 08:32:29 +0200, KÁČER Daniel wrote
> ano, spravne to xapes, na kolko moze byt, ze podpora pre SiL3112
> nemusi byt skompilovana v distribucnom jadre, jedine logicke
> riesenie je si to skompilovat sam do jadra ... ja ale nexapem, ako
> si do teraz mohol xodit bez vlastneho skompilovaneho jadra, to mi
> xces povedat, ze tie tony blbosti, ktore tam mas defaultne
> pozapinane ty vyuzivas ?????

Neviem preco siris takuto demagogiu... Tony blbosti... Jadro kompilujem len
na exotickom hardveri (VIA EPIA a pod...). Preco by som mal jadro
kompilovat, pokial mi vsetko chodi tak ako ma??? Aby som prisiel o moznost
security updatov (Debian)? Ty kompilujes jadro na kazdom PC??? Ked ich budes
mat niekolko desiatok (100-vak), tak potom mi o tom porozpravaj...

--
Erich Vinclav