[linux] S-ATA Adaptec 1210SA

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Úterý Duben 27 09:08:13 CEST 2004

On Tue, 27 Apr 2004 08:56:24 +0200, Marian Andre wrote

> kompilujem len
> Urychlenie, odstranenie nepotrebnych casti, v skratke usitie si
> jadra na mieru.

Este raz zopakujem, robis to na stovkach serverov (moj pripad)? Dokonca ani
na pracovnej stanici to nerobim, kedze ju pouzivam ako aj ako testovaci
pocitac pre rozny hardver... A az ked narazim na hardver, ktory mi nejde s
distribucnym jadrom, tak si skompilujem pripadne aj jadro. Ale potom sa
vratim k distribucnemu jadru. Myslim, ze dovody su jasne preco. Pokial sa
budem hrat len pre vlastnu zabavu a skusat co to da, samozrejme nikomu
nebranim. A aj ja si to doma tak obcas robim. Ale v ziadnom pripade by som
netvrdil, ze volne povedane distribucne jadra su nanic a bez vlastneho jadra
sa neda existovat...

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Kosice