[linux] S-ATA Adaptec 1210SA

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Úterý Duben 27 09:49:13 CEST 2004

On Tue, 27 Apr 2004 09:10:47 +0200, KÁČER Daniel wrote
> asi sa dost dobre nerozumieme... resp. ty si si neprecital uplne
> zadanu otazku...
> 1. jedna sa o jeden komp
> 2. jedna sa o MDK
> 3. jedna sa o hw, ktory mu nesiel
>
> neviem stale, co tu riesis...

Riesim tu tvoje tvrdenie, ze sa neda existovat bez svojho skompilovaneho
kernelu... Ja tvrdim, ze sa da v pohode a zaciatocnikom to ani
_nedoporucujem_ (kompilovat). Lahko mozu zistit, ze im zrazu nefunguju veci,
s ktorymi predtym nemali problem... Argumenty, ktore som uviedol su
samozrejme trocha profesionalne deformovane, pretoze ja na to mam take
dovody ako som uviedol. A tiez som uviedol, ze kompilovat kernel v pripade
exotickeho hardveru je pripustny dovod, kde to robim aj ja. Ale nie je to
ziadne pravidlo, skor vynimka.

--
Erich Vinclav