[linux] custom linux - ochrana proti kopirovaniu

Marian Danisek majo na sunteq.sk
Úterý Duben 27 15:13:12 CEST 2004

Ahojte,

takato situacia :  mam nejaky svoju custom linux system, ktory pouzivam
na roznych zariadeniach, chcem to vsak cele zapozicat inej firme a chcel
by som sa ochranit pred tym ze tito ludia jednoducho moj system okopiruju.
pytam sa preto ci existuje nejaka moznost ochrany, ktora mi zapezpeci ze
dany system bude bezat napriklad iba na danej MAC adrese pripadne
pouzijem nejaku iny unikatnu informaciu, ktora tento system odlisi a
neumozni spustenie na inom hw.

vipred dik za kazde nakopnutie

Majo

--
SUNTEQ s. r. o.
Hviezdoslavova 9 # Prievidza # 971 04 # Slovak republic