[linux] custom linux - ochrana proti kopirovaniu

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Úterý Duben 27 16:01:15 CEST 2004

Zdravim,

Tak ma napada, ze ked si nejaky svoj produkt (ktory pravdepodobne
predavas) postavil na komponentoch vydanych pod GNU GPL licenciou, ci
tym neporusujes licenciu GNU GPL, ked neposkytujes zdrojove kody.

Ale ak by si sa chcel chranit pred okopirovanim, tak by som asi spravil
sifrovany disk a neposkytol by som im root heslo a heslo na filesystem.
Osobne by som im svoju konfiguraciu prisiel zapnut a nakonfigurovat.

rajo