[linux] custom linux - ochrana proti kopirovaniu

M. F. PSIkappa psi-linux na psisko.sk
Úterý Duben 27 16:26:15 CEST 2004

Zdravim,
kratka odpoved asi nijako.
Dlhsia odpoved, mozes sa viac alebo menej natrapit, aby si si to
ochranil, pred nejakou mnozinou ludi, ale 100% bezpecne to nebude...;
ok, dost bolo blabolov, teraz nejake riesenie.

Najrozumnejsie je kombinovat kernel space a user space, cize spravit si
napr. sha-1 checksum z cisla harddisku/CF, podpisat si to privatnym
klucom. Na HDD si ulozis takyto podpisany file. Do kernelu si sprav
modul, ktory ti checkne ci sedi hash cisla HDD a certifikat, ak nesedi
tak stopni bootovanie.

Inak este si prestuduj GPL licenciu, ci sa ju nahodou nechystas prave
porusovat...

Paranoia rulez, niekde na webe som cital ako sa crackuje tamperproof
crypto hw.

--
`)_|_('       PSIkappa
    I k        psi _at_ psisko.sk