[linux] Synchronizacia hesiel

Ing. Peter Bodnár peter na ttc-telecom.sk
Středa Duben 28 14:45:14 CEST 2004

On Wed, Apr 28, 2004 at 02:16:27PM +0200, Tomas wrote:
> Zdravim!
>
> Mam Sambu 3.0.2(MDK10) ako PDC na ktorej mi funguje zmena hesiel z W$.
> Na druhom servri mam maili(MDK9.2), vzdy ked zmenim heslo na PDC tak
> si mailovy klient pyta heslo. Je mozne aby sa tie hesla
> synchronizovali ,alebo je neaka moznost to riesit aby boli hesla
> rovnake na oboch masinach?

na tej druhej masine daj pre mail (pop3 alebo co pouzivas) pam
autentikaciu pomocou samby (v debiane je to balicek libpam-smb, citujem:
-----
libpam-smb - Pluggable Authentication Module allowing Samba interface

This module allows user passwords to be authenticated via local or
remote Samba daemons, or by NT or Windows 95/98 machines.
-----
(odskusane, funguje..)

> Dakujem za nasmerovanie.
nemas zac