[linux] Re: zmena particii>zmena cislovania hda>zmena/zrutenie? linuxu?

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pátek Duben 30 23:22:13 CEST 2004

Zdravim,

Ospravedlnujem sa odpovedal som dost bezmyslienkovite. Ten riadok LILO:
som myslel tak, ze to treba zadat pri starte systemu. Ako povedal kolega, hda5
zostane hda5 aj po upravach tabulky, takze nastavenie LILO vobec netreba
menit.

 Jedine co je treba, si pohladat podrobnejsiu dokumentaciu o tom, ako vlastne
partition tabulka kompatibilna s DOSom vyzera a ako z nej vychadza linux pri
pridelovani cisel. Ono to nie je take zlozite, len sa to bez pripravy zle
vysvetluje ;o)

Juraj