[linux] PCMCIA

Pondělí Srpen 2 14:42:54 CEST 2004

On 19.07 14:02, Matus Horvath wrote:
> A predpokladam ze napajanie z PCMCIA na to nestaci.

no, PCMCIA by malo utiahnut harddisky ktore sa kedysi do PCMCIA dodavali
(mozno stale dodavaju). Takze vykon PCMCIA by mohol stacit aj na USB
redukciu aj ked to bude vyzerat trochu komicky. Ohladom vykonu, je to este
otazka stroja - ak nedokaze napajat 2 USB zariadenia, je to dost
neprijemne. Kopa USB zariadeni sice uvadza ze musia byt na USB same ale to
je dalsi fuj...
Due to unexpected conditions Windows 2000 will be released
in first quarter of year 1901