[linux] sparcSUN420R server s gentoo a CPU emulacia

Pondělí Srpen 2 16:32:06 CEST 2004

On 29.07 13:22, "Kováč Július, Ing." wrote:
> na 4 proc. ultraSPARC SUN-e je gentoo distribucia
> a potrebujem vyriesit tento server ako emulaciu niekolkych
> virtualnych w2k/wXP servrov
> ku ktorym sa budu pripajat nejaki klienti

da sa to, ale zbytone tym zabijete tu masinu... odporucim radsej multiCPU
PC server.

> ze vraj to dokaze ESX vmware balik

pokial viem, vmware neemuluje ziadny CPU, iba OS, pricom vacsina
instrukcii je vykonavana priamo procesorom. Preto je vmware pomerne
rychle, tiez to vsak znamena ze dokaze bezat iba na x86 platforme a nie
na inej, napr sparc.

> ake su s tym skusenosti ? co som nastudoval
> asi to aj "nieco" stoji http://www.vmware.com <http://www.vmware.com/>

ano, na druhej strane to aj za nieco stoji ;)

> inac sa toho servra (BTW celkom vykonneho) musime zbavit

eh? neda sa vyuzit na nieco ine?

Save the whales. Collect the whole set.