[linux] Je sendmail naozaj tak zly?

jozix jozob na zoznam.sk
Úterý Srpen 3 22:42:32 CEST 2004

Nechcem zacat ziadnu flame war ani nic take.
Len chcem pocut nazory skusenych, kedze cez google sa clovek docita cokolvek(aj ked väcsinou, ze najlepsie su qmail, postfix a sendmail je proste stary a ma vela bezpecnostnych dier... Tak preco ho skoro kazda distribucia ma ako standardny mta?

Takze, pouziva z vas vobec niekto sendmail? Ja ho pouzivam uz asi pol roka, vo velmi malej firme (11 pc) a neboli ziadne velke problemy.

Tiez som pocul, ze sendmail je, co sa tyka posielania posty na viac uctov naraz, pomalsi ako qmail a postfix. Je to pravda?

Dik

--
Jozef Botka
ICQ #293440030