[linux] bind9 a mysql/ldap

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Srpen 4 00:57:27 CEST 2004

Ahojte,

   hladam nameserver (najlepsie nejaku verziu bindu), ktora by bola
   schopna citat data z databazy (mysql alebo ldap). ide mi hlavne o to,
   aby som nemusel pisat konfiguracny subor (domeny sa robia cez web) a
   aby som nemusel restartovat dns pri kazdej zmene (resp. v
   pravidelnych intervaloch). nasiel som mysql-sdb na sourceforgi.
   predtym by som vsak vedel, ci nemate s niecim takym skusenosti. ide
   mi hlavne o to, aby to bol supportovany softver a aby fungoval aj v
   pripadnych buducich verziach bindu.

   pripadne to moze byt aj iny nameserver ako bind, ak je naozaj
   vyvijany, stabilny a bezpecny.

     Juraj.

--
Juraj Bednar