[linux] Doporuceni pro moje SMTP reseni

Pátek Srpen 6 08:18:08 CEST 2004

On 05.08 15:54, riki wrote:
> antivirus a antispam by som urcite pouzil uz len z dovodu aby mojich
> 100-500k klientov nespamovalo pol planety a aby mi nechodili gigabajty
> nevyzdiadanej posty do uzivatelskych schranok

jednoznacne suhlasim. Okrem ineho, dobre antivirus a antispam riesenie
spocivajuce okrem ineho napriklad v blacklistoch, checkoch na HELO string
(per sendmail napr. http://www.cs.niu.edu/~rickert/cf/bad-ehlo.html),
pripadne courieracky check na validny MIME ti dokazu znacne znizit SMTP
traffic a teda tiez zataz tvojho stroja

> xfs alebo ext3

preco nie reiser? Aspon podla toho co vidam, reiser ma pri nasadeniach s
velkym poctom suborov o dost vyssi vykon
(a pokial ide o stabilitu, kolegovia z orange nadavali na xfs)

> p4 s ht > 3ghz, 2-4 gb pamate, intel doska v intel krabici, 2 napajacie
> zdroje, ups

ja to zovseobecnim - pouzi co najnadupanejsiu masinu a tipuj kedy na dane
nasadenie prestane stihat.

> najlepsie hw scsi 0+1

Raid 10 cize 1+0 - z diskov urobis male mirrory a potom stripnes.

> ak pouzivas 1 pocitac tak ten ma prilis vela chybovych komponentov aby
> sa dal pouzit na seriozne nasadenie o ktore ti asi pri poctoch 100-500k
> mailovych userov ide

suhlasim.
It's now safe to throw off your computer.