[linux] Doporuceni pro moje SMTP reseni

riki phobie na axfr.org
Pátek Srpen 6 11:02:18 CEST 2004

> k comu ti je toto v danom rieseni? ved tam stacia uplne primitivne
> selecty. okrem toho to musi byt velmi rychle.

v danom rieseni je to mozno v tomto stadiu zbytocne ak tam budes ukladat
len autentifikacne data, snazil som sa tym naznacit ze mysql nebola
nikdy dizajnovana na taketo velke nasadenie

> no, nahoda chcela, ze to pisem zase po dvoch hodinach stravenych na
> reparovani fakt kvalitne spadnutej postgresql databazy

aku verziu?

> to nehovorim o tom, ze vdaka "researchu" sa binarny format dat meni s
> kazdym major releasom a upgrade zdaleka nie vzdy ide tak pekne
> jednoducho cez pg_dumpall ako popisuju. minimalne robia nekompatibilne
> zmeny ako napr. zavadzanie novych rezervovanych slov, ktore je mozne
> naozaj bezne pouzit ako nazov, co ma za nasledok menenie struktury
> tabuliek (a teda prerabanie kodu).

to je pravda

> bohuzial, aj ked postgresu velmi fandim a pouzival som ho na svoje
> projekty v podstate od zaciatku (este v casoch, ked mysql nebola pod GPL
> a mal som problemy s danou licenciou, kedze som to pouzival na komercne
> veci a komercne dodavky), nemyslim si, ze je to databaza vhodna na
> realne pouzivanie, ak niekto nesleduje vyvoj (t.j. minimalne citanie
> kompletnych changelogov, release notes castokrat pozabudnu na niektore
> naozaj fatalne zmeny).

ano to je vseobecna pravda ze pg je podstatne narocnejsia na administraciu

> no, musim povedat, ze mam par fakt velkych mysql databaz. okrem toho pre
> "enterprise" use hovori aj moznost pouzitia mysql pri replikacii a
> najnovsie aj v clustri s five-nine dostupnostou.

v akych verziach?