[linux] open source webhosting system

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Pondělí Srpen 9 08:46:58 CEST 2004

On Sun, Aug 08, 2004 at 09:22:15PM +0200 or thereabouts, Jan Nemsak wrote:

> Nepodarilo sa mi vygooglovat, ci existuje nejaky schopny system, co by
> dovolil userom menit si heslo a vytvarat si aliasy a nove mailboxy na
> mailserver, menit si heslo na ftp, pripadne si spravovat DNS zaznamy
> V podstate taky webhosingpvy system, aby si taketo veci vedeli riesit
> sami a neotravovali spravcu :-)

Vseobecne skus ukladat loginy,hesla,aliasy,forwardingy atd v MySQL,
alebo LDAP, a bud si na to napis vlastny administracny system alebo vyuzi uz
existujuce.. napr. pre postfix a spravu uctov mas postfixadmin
(http://high5.net/postfixadmin/), DNS neviem ci by som nechal
uzivatelom moznost si spravovat, ak uz ano, tak s dost rozsiahlou
kontrolou vstupnych dat :). Na to ale sa ti zide dns s podporou
mysql, napr. bind s patchom (http://mysql-bind.sourceforge.net/index.php)
alebo napr. http://bind-dlz.sourceforge.net/. Alebo napr. PowerDNS
(http://www.powerdns.com/products/powerdns/)..

	Martin