[linux] glibc-2.2.5 a 2.3.2 sucastne na jednom systeme -ako na to?

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Srpen 9 12:28:11 CEST 2004

Vazena konferencia!

P vsetkych pokusoch a radach zistenych cez google stale nedokazem spojaznit-
resp. spustit instalator OO.org 1.1.2CS (mam 1.1.0 a poslal som bugreport na
podporu export/import z mathtype, ktorym sa po vydani 1.1.1 aj zaoberali),
ktory tvrdi, ze potrebuje glibc-2.2.0 a vyssie ale ldd ukazuje, ze potrebuje
GLIBC_PRIVATE, ktory je az v glibc-2.3.0 skusal som instralovat glibc-2.3.3
ale bez uspechu - potrebuje novsie verzie make a podobne. (mam MDK9.0) s
novou verziou GLIBCPP, ktore potrebovalo kradio, som si poradil instalaciou
noveho gcc(mam paralelne aj stare) a prekopirovanim libstdc++ do /lib. S
glibc-2.3.2, ale boli problemy ako hrom

1.  bolo treba pridat ",..." ako posledny parameter v sscanf, co je dost
divne ale po 14 rokoch programovania v C, som na to prisiel, aj ked som
nikdy neporeboval premenlivy pocet parametrov

2.  kompilacia presla v poriadku,ale po zmene libc.so.6 odkazom na
libc-2.3.2 s pridanim linku ld-linux.so.2 na   ld-2.3.2 ci rozne komibancie
starych a novych verzii glibc aj dynamickeho linkera neslo bootovat - musia
tam byt stare verzie oboch.

3. inu velkost suborov som dostal pri pouziti kernel headers v /usr/src/,
ale ani to nepomohlo,

4. nepomohla ani rada na net-e, kde potrebovali mat sucastne glibc-2.0 a
glibc-2.1 a trvrdili, ze to ide cez instalaciu seconadry glibc do
/usr/local/lib/glibc2 (mam tam link na non-root particiu, kde mam
nainstalovane glibc) a  nastavenia LD_* premennych v scripte, ktory spusti
instalotok
nech nastavujem ako nastvujem  LD_PRELOAD, LD_LIBRARY_PATH , LD_PRELOAD_PATH
a ewste aj ine LD_* parametre nedokazem spusit instalator? bud chyba
GLIBC2.3, alebo, ak su nastavene cesty ku spravnemu  libc, chyba
GLIBC_PRIVATE, ktore libc-2.3.2 ziskava z dynamickeho linkera ld-2.3.2,
lenze stale je ako linker ld-.2.5.2. Teda najvacsi problem je asi dynamicka
zmena  dynamickeho linker-a.

Nevie niekto poradit?

V uctou a vdakou

Peter Fodrek

P.S. s MDK 9.0 som uplne spokojny a nemam v plane upgrade distribucie.