[linux] dhcpd.leases

Urban Biel rbk na stv.sk
Úterý Srpen 10 08:32:40 CEST 2004

> ako z toho, ze ma 'free' a nie 'active' vyplyva, ze nedostala IPcky naraz?
	ono je to naopak, z toho co si poslal nevyplyvalo, ze ich dostala naraz, boli
free a to nehovori nic o tom ako a kedy boli pridelene. A pridelene boli cca 0
sekund ;)
	spravanie sa windowsu je zvlastne, aj ked tam je isty naznak vnutornej logiky.
<dedukcia>tie dalsie virtualne(?) zariadenia okolo IPSEC a dialupu nebo tak neco
zrejme tuzili po DHCP a jedinou sancou ako cez jedno fyzicke rozhranie
identifikovat tie virualne je asi to UID.</dedukcia>
--
Urban