[linux] wine a slovenská aplikácia

Ján Kostial lucky62 na szm.sk
Úterý Srpen 10 12:30:18 CEST 2004

Rozbehal som wine a skúsam spústat nejaké aplikácie.

Konkrétne pústam MoneyS3 (slovenskú verziu).
Má to viac malých múch, ale jedna mi vadí najviac:

Ked kliknem na menu aplikácie (klasická lista hore),
rozbalí sa submenu, ale nevykreslia sa jeho volby
a ani sa farebne nezvýraznujú, ked po nom pobehujem mysou.
Vykreslí sa len sedý obdlznik - jeho velkost zodpovedá textu,
ktorý by tam mal byt vypísaný.

Niekedy sa tie volby vykreslia, ale stáva sa casto, ze po kliknutí
sa nic neudeje - t.j. nespustí sa daná akcia, ktorá prislúcha volbe v menu.

Poradte, ktoré kniznice majú na svedomí vykreslovanie a obsluhu udalostí
v menu? Alebo kde a ako hladat chybu?

Som vo wine zaciatocník.

Lucky.