OT: Re: [linux] dhcpd.leases

Úterý Srpen 10 14:05:02 CEST 2004

Takze pridem so svojim krizikom po funuse...

On 09.08 19:53, Jan Ostrochovsky wrote:
> Takze, bol som zaklopat tej userke, siet jej fici v pohode, IPcku ma
> nastavenu staticky inu ako dostala z DHCP odo mna tie dve. Ale medzi
> sietovymi pripojeniami mala okrem standardneho "Pripojeni k mistni siti"
> so staticky nastavenym TCP/IP, aj nejake "VoiceCall" a tiez "Prichozi
> pripojeni". Dlho som to nekukal co to tam ma, boli tam vselijake
> zalozky, ale v oboch sa spomninalo okrem inych veci aj VPN. Takze
> predpokladam, ze to prve bola nejaka IP telefonia a to druhe asi
> modemove dial-up spojenie [medzi povolenymi zariadeniami tam bol uvedeny
> [...]

otazka je, ci sa niekto cez jej pocitac nepripajal do vasej siete...

ohladom dvoch IP: zrejme si niekto vypytal od DHCP servera IP Adresy s
dvoma roznymi UIDmi a preto dhcp server pridelil dve IP.

pozrel by som sa ku nej este raz, co tam vyvadza...
BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease