OT: Re: [linux] dhcpd.leases

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na sdjls.uniba.sk
Úterý Srpen 10 14:16:00 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:

>otazka je, ci sa niekto cez jej pocitac nepripajal do vasej siete...

mozne je vselico, ale ona aj jej chalan budili dojem, ze sa moc sietam
nerozumeju, ale uznavam, ze to mohol byt aj kryci manever a tiez je
mozne, ze ich komp zneuziva aj niekto iny, len neviem ako, lebo
telefonne vedenia na izbach nie su a keby routovala cez nejaku ciernu
lokalku, myslim ze by tam nemala ziadne taketo voice alebo dialup
zalezitosti, ale druhu sietovku [na HW kompu a periferii som jej
nekukal, len nastavenia vo win som obzeral]

este do uvahy pripada nejake GPRS alebo uz aj EDGE [cez HSCSD alebo
obycajne GSM-CSD by to bol asi masochizmus], cez to by sa mozno dal
vykopat "podzemny tunel" do nasej siete...

ale ja skor predpokladam, ze vzhladom na to, ze ludia si nosia kompy z
domu, kde casto vyuzivaju nejaku formu dialupovania, mozno su tieto jej
nastavenia pozostatkom toho [?]

>ohladom dvoch IP: zrejme si niekto vypytal od DHCP servera IP Adresy s
>dvoma roznymi UIDmi a preto dhcp server pridelil dve IP.

ano

>pozrel by som sa ku nej este raz, co tam vyvadza...

ak zachytim aj nejake dalsie podozrive indicie ohladom jej pripojenia,
pojdem to presetrit, dik za tip

ostry