[linux] mail server

Úterý Srpen 10 17:34:06 CEST 2004

On 10.08 16:08, Ján Koštial wrote:
> Všetko je to pravda, otázka je, či to v konkrétnom prípade niekto potrebuje
> alebo chce...

NIEEEE JA NECHCEM TO LEPSIEEEE JA CHCEM TO HORSIEEEE

sorry ale nedalo mi. Odporucam ti preferovat imap z niektorych dovodov, a
POP pouzivat len pokial to nejde inac. Aby sa ti nestalo to ze ti system
zblbne z dovodov ze niekto pouziva POP na nieco, na co nie je urceny a co
nevie, miesto toho aby pouzil IMAP.

samozrejme, ak niekto potrebuje tahat maily zo SE T65 ktory zvlada iba
POP3, chapem jeho nasadenie. Ale pokial budu vsetci pouzivat imap-capable
klientov a teda POP nebudes potrebovat, je velmi dobry napad ho
nenasadit...
Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...