[linux] nejde connect na niektore smtp

Marek Podmaka marki na host.sk
Úterý Srpen 10 21:44:53 CEST 2004

Caute!

Neviete, kde moze byt pes zakopany, ze mi server nevie odoslat postu na
niektore domeny? Teda presnejsie nevie sa pripojit na ich SMTP servery,
pokusy koncia s hlaskou Connection timed out. Myslel som, ze je problem na
tych serveroch, ale dnes som sa skusil pripojit na tie servery odinakadial
a bez problemov sa mi to podarilo (telnet na prt 25).

Netusite v com moze byt problem, ked inac vsetko (web, smtp, pop/imap,
ftp) funguje tak ako ma? Teda aspon sa tak tvari :)
To pripojenie nejde min. na tieto servery:
mail.etel.sk
mail2.etel.sk
mail.tasr.sk

Moze to byt nastavenim TCP/IP? Ale nic specialne som nenastavoval, je tam
2.4 kernel.

--
   bYE, Marki