[linux] nejde connect na niektore smtp

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Úterý Srpen 10 21:55:14 CEST 2004

On Tue, Aug 10, 2004 at 09:44:53PM +0200, Marek Podmaka wrote:
> Caute!
Cau.

> Neviete, kde moze byt pes zakopany, ze mi server nevie odoslat postu na
> niektore domeny? Teda presnejsie nevie sa pripojit na ich SMTP servery,
> pokusy koncia s hlaskou Connection timed out. Myslel som, ze je problem na
> tych serveroch, ale dnes som sa skusil pripojit na tie servery odinakadial
> a bez problemov sa mi to podarilo (telnet na prt 25).
Vyzera na problem s ECN a kratky test to potvrdzuje.

Spravne risenie: upozornit adminov a dat im linky na informacie
Docasne riesenie: (zhruba) iptables -A OUTPUT mail.etel.sk -p tcp --dport 25 -j ECN --ecn-tcp-remove
Jednoduche riesenie: sysctl -w net.ipv4.tcp_ecn=0 alebo echo 0 > /proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn

> Moze to byt nastavenim TCP/IP? Ale nic specialne som nenastavoval, je tam
> 2.4 kernel.
Tak je.

>    bYE, Marki
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                Where do you think you're going today?