[linux] port

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Středa Srpen 11 08:39:11 CEST 2004

Zdravim,

vyskytol sa mi takyto problem.
Z firemnej siete som sa pripajal na externy mysql server, vsetko fungovalo
az do tej
doby kym sme nezmenili providera a tym aj nejake IP adresy.
Na mysql som nastavil pristup z novej IP ale pripojit z vnutornej siete sa
nemozem.
Skusal som na externej masine spustit tcpdump a zistil som ze tam ani nic
neprichadza,skontroloval som firewall
taktiez ziaden zaznam o mysql porte.Pripojil som sa teda dial upom a
spojenie sa podarilo.
Zavolal som teda spravcovi firewallu ze je tam asi dake blbe pravidlo.On
vsak tvrdi ze vsetko je ok a firewall mysql pusta dalej na router,
volam teda ISP nech kukne router a on zasa tvrdi,ze ziadne taketo pakety z
firewallu na router netecu.
Mam podozrenie, ze niekto z nich tomuto problemu nevenoval dostatocnu
pozornost a tak sa pytam,ako by som mohol zistit,ktore z tychto
zariadeni blokuje dany port, nieco ako traceroute na port.

dakujem
miso