[linux] mail server

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Středa Srpen 11 09:38:43 CEST 2004

On Wed, Aug 11, 2004 at 09:04:29AM +0200 or thereabouts, Jan Ostrochovsky wrote:

> pokial viem, tak aj pop3 serveru moze pop3 klient povedat, aby si kopie
> stiahnutych mailov ponechal [napr. ja mam v mozille taku moznost a ked
> sa potom konektnem odinakial, tak tie maily tam su]

Jasne da sa to :).

> cize rozdiel je hlavne v tom, ze pop3 stiahne tie maily vsetky, imap iba
> ich hlavicky a cely mail stahuje selektivne v pripade, ze o to klient
> vyslovene poziada [napr. pouzivatel si ho chce precitat]
>
> alebo sa v niecom mylim?

Nie nemylis.

Avsak si vezmi napriklad, ze klient ma mail obchod na firma.sk,
ktory neriesi preposielanim na jednotlivych ludi v obchodnom oddeleni
(s tym, ze kazdy z nich ma nastavene Reply-To: na obchod na firma.sk),
ale proste chce mat jeden mail a chce, aby kazdy uzivatel tam mal naraz
pristup. POP3 si robi lock mailboxu, pokial mi pamat sluzi, nie?

	Martin