[linux] nejde connect na niektore smtp

Středa Srpen 11 11:33:33 CEST 2004

On 10.08 22:06, Marek Podmaka wrote:
> dik, bolo to ono. Medzitym sa mi to podarilo aj vygooglit. Zatial som to
> poriesil cez ten /proc a skusim im napisat, ale ak maju nejake posahany
> router, tak pochybujem, ze ho vymenia...

poziadaj ich o to a s radostou sa pripojim. robit na mojej strane upravy
firewallu alebo vypinat ECN za to ze v eteli maju CHYBNY router nemienim,
a na svete je vela spravcov ktori to tiez nemienia.

> Inac je vyhodne mat ECN zapnute na serveri na rychlej linke? Alebo serveru
> to moze byt v zasade jedno, akurat ze by to pomohlo tym s pomalou a zlou
> linkou? Ja som to trochu studoval asi pred rokom ked som fical cez GPRS a
> tam to malo dost pomahat...

ECN sa oplati aj na rychlej linke, pomala linka totiz moze byt na opacnej
strane.

Boost your system's speed by 500% - DEL C:\WINDOWS\*.*