[linux] nejde connect na niektore smtp

Marek Podmaka marki na host.sk
Středa Srpen 11 12:01:55 CEST 2004

On Wed, 11 Aug 2004, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> poziadaj ich o to a s radostou sa pripojim. robit na mojej strane upravy
> firewallu alebo vypinat ECN za to ze v eteli maju CHYBNY router nemienim,
> a na svete je vela spravcov ktori to tiez nemienia.

ved som im uz napisal, ze som zistil, kde je problem. Sranda, ze kym som
sa dockal vcera nejakej odpovede (v priebehu par hodin), tak mi prislo
potvrdenie o precitani tej spravy asi od 10 ludi :) no ale uvidim, co
odpisu dnes.

Inac zistil som, ze mam problem s dalsim serverom - alfa.pronet.sk, tiez
Connection timed out a ECN som uz vypol. A z ineho servera mi to ide.

--
   bYE, Marki