[linux] mail server

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na sdjls.uniba.sk
Středa Srpen 11 15:16:36 CEST 2004

Martin Hudec wrote:

>Avsak si vezmi napriklad, ze klient ma mail obchod na firma.sk,
>ktory neriesi preposielanim na jednotlivych ludi v obchodnom oddeleni
>(s tym, ze kazdy z nich ma nastavene Reply-To: na obchod na firma.sk),
>ale proste chce mat jeden mail a chce, aby kazdy uzivatel tam mal naraz
>pristup. POP3 si robi lock mailboxu, pokial mi pamat sluzi, nie?

tu by som sa este pozastavil pri takomto sposobe vybavovania
elektronickej korespondencie

obchod na firma.sk moze fungovat aj ako mailinglist a preposielat to
vsetkym obchodnikom

ale uznavam, ze zdielany mailbox ma svoje vyhody [napr. nemusi presuvat
maily do trashu kazdy osobitne, ako v pripade mailinglistu], ale aj
nevyhody [niekto moze mail hned zmazat a ostatni sa o nom nedozvedia,
alebo da sa tomuto nejako na IMAP serveri vyhnut?]

najistejsie na taketo veci je mat webovsky CRM portal, cez ktory
prichadzaju messages napr. od zakaznikov, pricom bezny obchodnik nemoze
uplne vymazat spravu, ale len si ju napr. locknut na riesenie a pripadne
oznacit za vybavene, a veduci obchodneho oddelenia ma vzdy prehlad o
tom, co kto riesil a ziadna vec nezostane nepovsimnuta [ak to ten veduci
neflaka ;)]

takato elektronicka komunikacia obchodneho oddelenia sa da potom
triedit, zoradovat a zaradovat do kategorii na trochu vyssej urovni, ako
ked sa to deje len na IMAP serveri... ale za vyssi standard sa aj viac
plati...

koniec filozofovania

ostry