[linux] ATI driver + 2.6.7 + Suse 9.1 VYRIESENE

jozix jozob na zoznam.sk
Pondělí Srpen 16 17:21:46 CEST 2004

Stalo sa mi to, co som dufal ze sa nestane.
Asi budem musiet prejst na fglrx. Ked hrajem hru Jedi Knight: Jedi Academy, nezobrazuju sa vôbec niektore objekty(napr. svetelny mec....). Ak pouzijem fglrx, ide to, lenze nieje mozne prepinat rozlisenia za behu(zatial ani v jednej hre). Ak prepnem do ineho rozlisenia ostane mi len kurzor a wine zamrzne, musim killnut.  Jedinym riesenim je prepisat nejaky konfiguracny subor v hre tak, ze sa spusti rovno v danom mode. Skoda, ze taky subor neviem najst v tejto hre :(

Som si takmer isty, ze to ma nieco spolocne s tym, ze mi cez dmesg vypisuje:

[fglrx:firegl_addmap] *ERROR* mtrr allocation failed (-22)

Tiez som sa docital, ze to je kvôli 2.6.x kernelu, lenze ja 2.4.x pouzivat nemozem, lebo cez 2.4 nemôzem rozbehat moj SATA promise hdd...

Mate nejake napady:

- ako spojazdnit mtrr v 2.6.7 kernely
- da sa "uz"(pocul som ze sa to planuje aj pre 2.4x kernely) spojazdnit SATA hdd v 2.4x kernely?
- existuje nejaky konfigurak(asi nie) na zmenu rozlisenia pre Jedi Knight Jedi Academy? :)) (sorry, som hrozne zazrany do tej hry, ked to na pride...)?
- oplati sa prejst na najnovsi dri "snapshot" z dri.sf.net alebo je to jedno a ostat pri oficialnom z xorg?

Vopred DIKI za pomoc a vase napady...:)

Moja konfiguracia:

AMD Athlon xp 2100
512MB RAM