[linux] sil SATA + debian 3.0

Peter Gubis Peter.Gubis na damovo.com
Úterý Srpen 17 11:32:58 CEST 2004

mal som velmi podobny problem s niektorymi raid radicmi a woodym.

najjednoduchsia cesta ako tam dostata woodyho je vyrobit si vlastny
image instalatora (stiahnes instalator, prelozis kernel, vytvoris iso,
napalis) a potom to z toho instalovat ...

navod najdes niekde na webe.

popripade este existuju isa s prelozenymi kernelmi do staruckeho
woodyho. tiez sa daju stiahnut na web-e.

ak sa ti nepodari nagooglit nieco, daj vediet, mozem pozriet niekde v
archivoch . niekde mam postup ako na to.

pg.