[linux] Mutt a automaticka konverzia

Michal Fojtik michal_fojtik na gmx.net
Úterý Srpen 17 11:34:20 CEST 2004

Zdravim,

> ano, preto si nastavujem iba LC_CTYPE
>
> vidiet datumy, cisla, peniaze, hlasenia programov a mat triedenie v
> slovencine - na to nemam vobec chut...

No ta moja radost bola predcasna :(

Diakritika sice funguje ale iba nad niektorymi pismenami (a,y,z,u...).
Napr. na miesto D~, r~ s~ a pod su escape znaky: \232 \231 \215 a pod...

Nejake version info:

Mutt 1.5.6i (2004-02-01) (spustany ako: 'LC_CTYPE=sk_SK mutt')
set charset="UTF-8"

xterm-184 (spustany ako: 'xterm -ls -u8' s unicode fontom)

Vo Vim a pod. tieto znaky funguju normalne.

Netreba este nieco nastavit vo .muttrc, alebo mutt skompilovat s nejaky
patchom ???

-miso