[linux] Postfix a 'relayhost'

Michal Fojtik michal_fojtik na gmx.net
Čtvrtek Srpen 19 11:43:15 CEST 2004

Zdravim,

> Skuste transport
>
> man transport

No asi som to zle napisal...

Ide o to, ze chcem dosiahnut, aby vsetko co odchadza od usera jozko na xxx.sk
bolo 'relaynute' cez mail.xxx.sk a vsetko co odchadza od mirka na yyy.sk islo
cez mail.yyy.sk.

S man transport som pochopil, ze sa tam da nastavit aby vsetky majly
*pre* (nie od) usera jozko na xxx.sk boli preposlane cez nejaky definovany SMTP server.

 --miso