[linux] Postfix a 'relayhost'

Čtvrtek Srpen 19 13:02:23 CEST 2004

On Thu, Aug 19, 2004 at 11:43:15AM +0200, Michal Fojtik wrote:
> Zdravim,

> No asi som to zle napisal...
>
> Ide o to, ze chcem dosiahnut, aby vsetko co odchadza od usera jozko na xxx.sk
> bolo 'relaynute' cez mail.xxx.sk a vsetko co odchadza od mirka na yyy.sk islo
> cez mail.yyy.sk.
>
> S man transport som pochopil, ze sa tam da nastavit aby vsetky majly
> *pre* (nie od) usera jozko na xxx.sk boli preposlane cez nejaky
> definovany SMTP server.

Cudna poziadavka. E-mail sa ma dostat hlavne k prijemcovi co najkratsou
cestou.

Toto by sa dalo riesit, len pomocou viac spustenych postfixov. Kde v
master.cf by ste zadefinovali taketo riadky:
vasa_ip:10025 inet  n   -    -    -    -    smtpd -o relayhost=xxxxxx
vasa_ip:10026 inet  n   -    -    -    -    smtpd -o relayhost=yyyyyy
vasa_ip:10027 inet  n   -    -    -    -    smtpd -o relayhost=zzzzzzz

S tym, ze by si jednotlive osoby museli nastavit spravny port.