[linux] Postfix a 'relayhost'

Čtvrtek Srpen 19 14:34:39 CEST 2004

On 19.08 11:43, Michal Fojtik wrote:
> Ide o to, ze chcem dosiahnut, aby vsetko co odchadza od usera jozko na xxx.sk
> bolo 'relaynute' cez mail.xxx.sk a vsetko co odchadza od mirka na yyy.sk islo
> cez mail.yyy.sk.

ssmtp ma podobnu fukncionalitu. Nie je to plnohodnotny MTA, je to iba smtp
klient, nahrada za /usr/sbin/sendmail a posle postu rovno na smtp port.
pozna 'revalias' subor kde pre kazdeho lokalneho pouzivatela definujes aka
from adresa sa ma definovat a na aky smtp server ma posta ist...

mozno by ti to stacilo, co povies?

How does cat play with mouse? cat /dev/mouse