[linux] vpn s checkpointom, linux ako klient

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Srpen 19 17:42:11 CEST 2004

Ahojte,

  chcel by som pripojit linux 2.6 na checkpoint server. server
  nespravujem, kazdopadne ked pouzijem windows checkpoint securemote
  klienta, pripojim sa nan bezproblemov. V podstate viem len 3
  parametre, ktore sa nastavuju: ip adresa brany, meno a heslo.

  Otazka: kde sa racoonu definuje tento sposob autentifikacie? Vyzera,
  ze to nie je ani preshared secret ani certifikat. Podporuje to vobec?
  Je niekde nejake howto na tento druh spojenia? Mal by to byt cisty
  ipsec, ale vyzera, ze to pouziva navyse este jeden tcp port.

  Akekolvek linky na howtos pomozu. Nasiel som toho sice dost, ale vzdy
  islo len o certifikaty alebo preshared secret, login/password
  autentifikaciu som nikde nenasiel. Howto boli vacsinou na freebsd (tam
  sa KAME stack pouziva dlhsie), ale to by v principe nevadilo.

  So serverom (branou) nepohnem nijak.

     Juraj.

--
Juraj Bednar