[linux] GPL a pravna vymozitelnost

Ferenci Daniel Daniel.Ferenci na siemens.com
Pátek Srpen 20 14:03:30 CEST 2004

Moc vdaka za info.

V kazdom pripade este otazocky:

>o autorsky zakon, momentalne pokial viem s nim uz vobec nekoliduje,
>kedze ho mame celkom moderny (az na vypalne pre SOZU za media a
>kopirky).

Znamena to ze slovensky autorky zakon akceptuje pravne normy vytvorene v
zahranici?
Netreba k tomu este nejaky explicitny dokument/dohodu/zmluvu?

>mal by zakrocit vlastnik kodu a to dokonca aj v pripade, ze je z inej
>krajiny. jeho prava sa porusuju.

Nie je toto problem?
Kde sa prebieha zaloba v krajine autora? alebo v krajine porusitela kodu?
Ma autor nejake prava v krajine narusitela?
zoberme si napriklad modelovu situaciu:
autor kodu je zo Sudanu narusitel je Bill Gates

Prepac za otravne otazky, ale myslim, ze je dobre mat v tomto jasno.

Vdaka.

Dafe.