[linux] GPL a pravna vymozitelnost

Ferenci Daniel Daniel.Ferenci na siemens.com
Pátek Srpen 20 14:22:44 CEST 2004

Ahoj,

diky a este trocha ;-) :

V US je teda problem ci je GPL licencna zmluva?
Pytam sa pretoze IBM zazalovalo SCO a vsetci trpnu ako court posudi GPL.

Pocul som, ze v EU uz niekto GPL sud vyhral.
V EU teda nie je problem s tym ze GPL je licencna zmluva?

Dafe.