[linux] Kontrola sluzieb

Boris Michelsz michelsz na stonline.sk
Pátek Srpen 20 20:55:14 CEST 2004

Ahojte,

IJO> Podla mna to ani nieje velky moloch, len sa to spociatku pomerne blbo
IJO> konfiguruje. Mam to v ostrej prevadzke a nieje s tym ziaden problem.

Toho molocha som myslel v zmysle ze toho dokaze dost vela.
Luskam teraz manual, zda sa ze s inet sluzbami by problem nemal byt, ja vsak
potrebujem okrem http_check, ftp_check aj "hocijakyport_check". Potrebujem
kontrolovat aj veci typu VNC, MS SQL, Oracle a pod. a na to su potrebne zrejme
pluginy ak som dobre pochopil manual.

To znie velmi zaujimavo.

--
S pozdravom,
B. Michelsz v.r.

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32