[linux] bitdefender

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Srpen 21 14:29:34 CEST 2004

Ahojte,

 na stranke bitdefenderu som nasiel, ze ich konzolovy antivirus (ktory
 podporuje aj amavisd-new) je freeware. Licenciu som si zbezne presiel a
 nenasiel som ziadny problem. Mozem ho teda (v nekomercnom aj komercnom
 prostredi) podla vas pouzivat s amavisom na skenovanie mailov? Mate s
 nim nejake skusenosti?

 Paci sa mi, ze vie aj odstranovat virusy, na stranke bitdefendera je
 dokonca aj distribucia zalozena na knoppixe a captive ntfs, ktora
 umoznuje odstranovat virusy (a automaticky spusti aj antispam a antivir
 proxy). Updatovat sa to da z commandline cez internet a je to tiez free.
 Pekne. Skusal to niekto?

    Juraj.

--
Juraj Bednar