[linux] bitdefender

miro bman2 na host.sk
Sobota Srpen 21 22:29:52 CEST 2004

Hello Juraj,

 pouzivam to uz asi pol roka s amavisd-new a zda za ze to funguje
 uplne dokonale :)

 updaty idu aj niekolko krat do dna, zatial chytil vsetko. funguje to
 na 2 serveroch pre 40 a 80 ludi zatial bez problemov.

 co som cital, tak ludia nadavali na tu verziu pre postfix, ze je
 nestabilna a pada. no konzolova s amavisom chodi pekne.

 trocha mi vadi, ze ten report co posiela amavis o virusoch, je cisto
 len vypis co posiela na stdout forwardnuty do mailu, takze treba hladat
 co to za vir prisiel. ale to je chyba amavisu.

--
Best regards,
 miro                            mailto:bman2 na host.sk