[linux] Re: 2 pouzivatelia na 2 monitoroch

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Neděle Srpen 22 20:15:55 CEST 2004

Nasiel som:
http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/tutorials/3100/1/
http://disjunkt.com/dualhead/
http://www.itsopen.net/projects/x-hack/

Podla vsetkych treba pouzit patchnuty kernel a/alebo Xy. Problem je v tom ze
linux podporuje virtualne konzoly iba na jednej graf karte. Zaroven kazdy X
server vyzaduje svoju virtualnu konzolu.....

Juraj