[linux] hosts; hosts.allow; hosts.deny

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Srpen 23 15:37:11 CEST 2004

On Mon, Aug 23, 2004 at 01:56:36PM +0200, xixO wrote:

> myslim pristup na internet z local masin, ktore maju ipcop ako getaway,
> ako aj pristup na ipcop cez webadmin

Zrejme si nepochopil hosts.allow a deny subory. Sluzia na blokovanie
pristupov na sluzby na danom servri, kde to nastavis. Navyse musi
byt dana aplikacia skompilovana s podporou libwrap, aby sa vobec
do tych suborov pozerala.

Ak chces blokovat nejake pristupy na internet mimo pristupov
na svoj pocitac, budes potrebovat nejaky firwall (napr. iptables).

Ano, dostane, vid vyssie.

	SAL